wtorek, 5 lutego 2013

The Versatile Blogger

Zostałam kolejny raz nominowana
i kolejny raz przez Arisu 
Dziękuję ^-^

Zasady:
  •    Podziękować nominującemu blogerowi u Niego na blogu
  •    Pokazać nagrodę ''Versatile Blogger Award'' u siebie na blogu
  •    Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie 
  •    Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  •    Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów


Fakty o mnie:
Więc...
  1. Jestem nieśmiała
  2. Trudno mi się  mówi o sobie.
  3. Biorę udział w tego typu nominacjach, ponieważ cieszę, że ktoś o mnie myśli oraz wiem, że mi by było przykro gdyby ktoś na nominacje ode mnie nie odpowiedział.
  4. Jestem przeciwniczką niezdrowych rzeczy [słodycze, fast foody, napoje gazowane, alkohol, papierosy itp.]. Jedyną rzeczą jakiej nigdy nie odmawiam jest pocky.
  5. Razem z przyjaciółką kręcę vlogi na youtube [dobra mamy pierwszy filmik i właśnie staram się zainstalować Sony Vegas Pro 11 ._.' Pomocy! T^T] 
  6. Bardzo lubię rysować. 
  7. Lubię czytać baśnie.
Nominuję:

                                             ♥ Persephone
                                             ♥ Rudą-mysz
                                             ♥ Chinatsu-chan
                                             ♥ Paauliskę
                                             ♥ Effie.
                                             ♥ Abunię
                                             ♥ Little Liar
                                             ♥ Kremoowądoll
                                             ♥ Asięojejciu
                                             ♥ Dishę.
                                             ♥ KayKę
                                             ♥ Anne
                                             ♥ Cookillę
                                             ♥ Maud.
                                             ♥ Dolls Caffe           
                             

13 komentarzy:

  1. Jej^^ 6/7 odp. opisuje także mnie. Fajnie wiedzieć, że są ludzie o podobnych zainteresowaniach (nie mówię tu o lalkach xd) i dowiedzieć się czegoś o Tobie.
    Yogurciku, podaj nazwę kanału na YT, chętnie obejrzę *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten... tego... noom... jak na razie na naszym kanale nic nie ma, bo cały czas mam problem, żeby ściągnąć ten program, a bez niego nie zmontuje filmiku :C Więc to trochę potrwa ._.
      Lubisz oglądać vlogi? ; o

      Usuń
    2. Jasne ^^ Vlogi przecież nie gryzą ;D

      Usuń
    3. Jakich vlogerów oglądasz/jakie kanły? ; o

      Usuń
    4. Te najczęściej:
      - http://www.youtube.com/user/PaperPastels (czasami robi vlogi)
      - http://www.youtube.com/user/PewDiePie (czasami robi vlogi)

      ^,^

      Usuń
    5. Zobaczę sobie z ciekawości ;)może mi się spodobają ; o

      Usuń
    6. Drugi kanał- gościu mnie rozbraja, uwielbiam jak się śmieje, piszczy i boi (tak, to pewien rodzaj choroby psychicznej Xd)

      Usuń
  2. Dziękuje :) może jutro pojawi sie notka na moim pustym blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki dzieki <3 D:
    odopowiem przy nastepnej notce :))!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :3 Właśnie pisze nowego posta 8)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo <3
    Ja w takich zabawach odpisuję w komentarzach. Myślę, że pozwolisz (:

    1. Mam brązowe oczy i włosy.
    2. Posiadam długie i czarne rzęsy(uwielbiam je!).
    3. Noszę okulary o wadzie - 2.75. Ciągle się pogłębia...
    4. Jestem typową optymistką! Świat jest piękny!
    5. Gdy miałam sześć lat, rodzice się rozwiedli.
    6. Lubię STARE bajki disney'a.
    7. Szybko wyczuwam kłamstwa. Niestety, często się z nimi spotykam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odpisałaś ^-^
      Mamy parę rzeczy wspólnych ;)

      Usuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^