poniedziałek, 28 stycznia 2013

Liebster Blog [2]


Kolejny raz zostałam nominowana do Liebster Blog Award,
tym razem przez Persephone
Bardzo się z tego powodu cieszę, Dziękuję! ^-^
Zasady są w poście Liebster Blog


Oto pytania, które dostałam:

                  1.Dlaczego właśnie jako swoje hobby wybrałaś lalki? :)
                         Wiesz co sobie właśnie wyobraziłam?:
                         Wchodzę do sklepu - dział ,,Hobby''
                         Ja: Hmm... ,,Muzyka'', ,,Moda'', ,,Gotowanie''...
                         O! Wezmę ,,Lalki''  jest fajna promocja :3
                                                          Haha >.<
                         A tak serio...
                         Kilka razy po prostu natknęłam się na lalki ,,chodząc''
                         po sklepach tylko, że internetowych (1999HLJ itp.) :D
                         Później szukałam w googlach obrazków z Kuroshitsuji
                         i zobaczyłam lalki Ciela, Sebstiana i Grella, kliknęłam
                         i trafiłam na Pullipstyle, bo właśnie stamtąd pochodziły zdjęcia.
                         Z ciekawości przejrzałam całą stronę- lalki bardzo mi się
                         spodobały więc zaczęłam szukać o nich informacji
                         i postanowiłam, że to na nie będę zbierać  ;)
                  2.Ulubiona postać fikcyjna? (Może być z gier, anime,
                             filmów itp...)
                         Jest Ich tak wiele nie każ mi wybierać x_X
                         Czekaj... powiedziałaś fikcyjne? Przecież wszystkie postacie
                         z anime istnieją naprawdę ^U^-Tak shinigami również! >.<
                        Na prawdę w to wierzę więc nie znam żadnych
                        fikcyjnych postaci (gdybym znała to nie byłyby one fikcyjne ; o)
                        dlatego nie mogę wybrać ulubionej ^-^
                  3.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
                        Przyjaciele (siostra również się do nich zalicza ;3)
                  4.Jakie masz marzenie, które wiesz, że jesteś w stanie spełnić?
                        Pojechać na koncert mojego ulubionego zespołu- bilety już mam ;)
                 5.Ulubiony film i dlaczego akurat ten?
                    (Ogólnie) Filmy studia Ghibli- dlaczego? To od nich zaczęła się moja
                    ,,przygoda'' z anime oraz po prostu uważam, że są magiczne ^-^
                    Jeśli miałabym wybrać jeden to ,,Spirited Away''
                 6.Jakie masz plany na wakacje?
                     Obóz
                     (Czwarty rok z rzędu ten sam i tak do 18-stki TYLKO niestety :C)
                 7.Jaki jest idealny partner dla Ciebie?
                     Szczery, taki co by mnie nie oszukiwał i akceptował taką jaką jestem  
                 8.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka na tę chwilę?
                     Nie mam ulubionej piosenki, nigdy nie miałam.
                     Lubię wiele i nie umiałabym wybrać jednej -
                    nawet z jednego gatunku czy jednego zespołu
                 9.Jakie anime teraz oglądasz :)?
                         Natsuyuki Rendezvous
                 10.Jeśli byś mogła wybrać jedną umiejętność,  którą możesz
                          mieć co by to było ? (Chodzi mi o np. gotowanie, śpiewanie,
                          szycie etc )
                          Chciałaby umieć malować lalki tak jak sobie wymarzę,
                          tak jak bym chciała *o* (W sumie to nigdy nie próbowałam, a
                          może nie poszłoby mi tak źle? ;) )
                 11.Co sądzisz o moim blogu ^^?
                           Podoba mi się jego wygląd oraz sposób w jaki go prowadzisz,
                           piszesz posty.  Zdjęcia są świetne, a lalki cudowne.
                          Twój blog jest jednym z moich ulubionych ^-^

                                                             ~ ~ ~

Osoby które nominuję:
                                                    ♥ Straciatellax3 
                                                    ♥ Pastela .
                                                    ♥ Kimiko
                                                    ♥ Shareen♥

(Nominowałam te same osoby, 
ponieważ poprzednim razem nie odpowiedziały :C
Może zmieniłyście zdanie? ^U^
Oczywiście nikogo do niczego nie zmuszam ^-^)

Pytania dla Was:

         1.Jak zaczęłaś się interesować lalkami kolekcjonerskimi?
         2.Na jaką stronę internetową wchodzisz najczęściej (oprócz portali
         społecznościowych)?
         3.Jakiej muzyki lubisz słuchać (gatunek/zespół/wokalista)?
         4.Co lubisz robić w wolnym czasie?
         5.Masz ulubioną postać fikcyjną, jeśli tak to kto nią jest?
         6.Jakie jest Twoje największe marzenie?
         7.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
         8.Gdybyś mogła mieć jedną moc co by nią było?
         9.Jesteś osobą tolerancyjną?
         10.Czy jest ktoś kogo podziwiasz/kto Cię inspiruje, jeśli tak to kto to i
         dlaczego?
         11.Co sądzisz o moim blogu?

                                                            ~ ~ ~

Dziękuję wszystkim osobom, które przeczytały post w całości.
Wiem, że odpowiedzi były długie i wyczerpujące ^-^


24 komentarze:

  1. Ojj :cc
    Miałam już to ze 2 razy, ale chciałabym troszkę z tym zwolnić :c Mam nadzieję, że nie obrazisz się, jeśli zrezygnuję z propozycji? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za odpowiedzi ^^
    serio są bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że je przeczytałaś (długie jak wypracowanie >.<)

      Usuń
  3. Haha <3
    Świetne odpowiedzi!;3
    "Spirited away"-koszmar mojego dziecinstwa. jak byłam w chyba 3 klasie podstawówki to z klasą poszliśmy na to. Do dzisiaj mam po tym koszmary XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie bałaś się, czy było straszne, bo Ci się nie podobało? ._.

      Usuń
    2. Bałam się xd Ale cóż, miałam tylko 9 lat :P

      Usuń
    3. Ja widziałam pierwszy raz gdy hmmm... nie pamiętam >.< Wyjdzie jak odejmiesz od 9 różnicę pomiędzy 16 i Twoim wiekiem (jeśli jesteś starsza to gdy do 9 dodasz różnicę twojego wieku i 16) :D

      Usuń
    4. Spoko, mam 13 ^^

      Usuń
    5. To ja widziałam gdy miałam 6 ;)

      Usuń
    6. Kurcze, człowiek hardcore :D

      Usuń
    7. Pff..., no nie wiem ja tam po prostu nic strasznego nie widziałam >.<
      Piękny film :3

      Usuń
    8. Wiesz, teraz ciężko mi ocenić ten film bo już go nawet nie pamiętam (no, oprócz przerażenia). Jak miałam 9 to nie wiedziałam nawet co to manga i anime, tym bardziej czego się można po takim gatunku filmu spodziewać Xd. Teraz myślę, że inaczej bym oceniła ten film. :) Znajomi mi go bardzo polecają, tak samo jak "Zamek hauru". :3

      Usuń
    9. Myślę, że teraz już byś tak samo nie zareagowała ;D
      Również polecam ,,Zamek Hauru'' oraz ,,Mój sąsiad Totoro'', ,,Szept Serca'', ,,Ponyo'' i długo by wymieniać >.< wszystkie! :3

      Usuń
    10. Jesne^^, chętnie zobaczę. ;3

      Usuń
  4. Pod wyróżnieniem dostaniesz... nominacje do wyróżnienia, yaaay xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Spirited Away widzialam juz chyba z 5 razy i za każdym razem się troche boje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu kolejna osoba boi się tego filmu? >.<

      Usuń
  6. Yogurto-chan, nominowałam cię do The Versatile Blogger oraz Liebster Blog Award :3 więcej na moim blogu
    A sprawę z obserwatorami załatwię w piątek i w ogóle dziękuję za informacje :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A kogo ten koncert ? Pytam się, bo również mój ulubiony koncert będzie w polsce i może to ten sam :3
    A spirited Away też uważam za jeden z najlepszych. Z resztą wszystkie filmy hayoa mijzakoego są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Green Day ♥
      A Ty na kogo koncert się wybierasz? ; o

      Usuń
    2. 30 second to mars ;3
      ale, raczej się nie wybieram, pozostanę tylko na marzeniach :)

      Usuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^