piątek, 23 listopada 2012

Siostrzyczka?

 Czytam sobie książkę, gdy nagle słyszę :


 Mao: Nie, ja nie chcę, przestań!
Miku: No weź, tylko raz!
Mao: Nie! Au, Nie ciągnij !
Nie ciągnij...
 mnie za włosy!
Miku: Jeszcze tylko chwilka...
Mao: Maaamoo!


 
Eh, chyba muszę zobaczyć co się tam dzieje...



M: Jak ja..
 

wyglądam ?! ._.
 ...


T~T

Ja: Nie płacz Mao, wyglądasz...
uroczo :3
Mao: Wcale nie, wyglądam jak dziewczyna :C
 Ja: No chodź pokaż się.
Coś mi się zdaje,
że Cię więcej w takim stroju nie zobaczę
Mao: Na pewno! :<
Ja: To co, mogę zrobić Ci dwa zdjęcia? 
Dla blogerek? :3
Mao: No ok, 
mogę się Im pokazać
Tylko..
tylko się nie śmiejcie!
.///////.






20 komentarzy:

  1. A mi się wydaje że wygląda i tak męsko : D Wyglądał by tak każdy chłopak którego by się w sukienko wcisnęło : 3
    Mao , nie martw się po prostu sukienki do ciebie nie pasują : d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Mao:
      Dzięki Króku, ale wiesz nie jestem taki pewny...
      Kilka dziewczyn powiedziało Yogurcikowi, że myślały, że jestem dziewczyną (widziały mnie tylko normalnie ubranego...) :C

      Usuń
  2. hahaha , ale śliczny chłopak ! .<3
    Nawet w tej sukience mu do twarzy :3 .
    Obserwuje .^^
    zapraszam do siebie ------> swiat-z-cukru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mao wygląda świetnie w sukience :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Od Mao: Powiedz... powiedz, że tylko żartujesz T^T

      Jeszcze chłopak się załamie ;o :C

      Usuń
    2. Przepraszam, poprawiam się
      *przystojny ;P

      Usuń
    3. Od Mao: Nic... nic się nie stało, po prostu trochę mnie przeraziło, że użyłaś formy żeńskiej ._.

      Usuń
    4. Chodzi mi o słodką siostrzyczkę po

      Usuń
  5. Nie no ekstra Mao wygląda !
    Od Grace: Kurde, czemu jestem dla niego za stara ?!
    Taaaa... ładnie mu w sukience (baaaardzo ładnej sukience) ale ja widzę, że to chłopak :D Z tyłu wyglądał jak dziewczyna ale z przodu to widać jego ... hmmm ... męskość ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przodu nie wygląda mi na dziewczynkę : 3
    I weź go na następny meet !

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszym zdjęciu wygląda... ciekawie. XD

    OdpowiedzUsuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^