niedziela, 11 listopada 2012

Meet ♥

W sobotę z Miku byłyśmy w Gdańsku Oliwie na meecie
Było bardzo fajnie, 
mam nadzieję, że kiedyś to powtórzymy ^-^



Ruby ♥ 
W nowym wigu wygląda naprawdę uroczo, pasuje jej :3


 Ruby i Miku: Heej! Pozdrowienia z Parku Oliwskiego ^-^


Zumi: Wcale nie widzę tych wszystkich aparatów..
Miku: ^U^

Miku bardzo polubiła Ruby i Zumi,
stwierdziła, że chce mieć młodszą siostrzyczkę..

Ja: Przecież masz młodszego brata
Miku: To nie to samo.. 
jego nie mogę przebierać w sukienki i czesać w kucyki :C
Ja: Ciesz się, że Mao tego nie słyszy >.<
Może kiedyś jakaś Dal się zgodzi i przyjedzie do nas na wakacje ;)
 




Miku cały czas wszystkim machała C:

7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ^-^
    Mogłabym ci kiedyś Ruby przysłać : D Jak wróci do domu i trochę ochłonie... : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? ; o Fajnie ♥
      Wiadomo nie za dużo wrażeń na raz >.<

      Usuń
  2. Aw aw *.* Zazdroszczę wam tego meetu D:

    +Zapraszam do mnie na Konkurs (;

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja też chcę ;3 a kiedy będzie Miku zmieniać wiga ? bo to to już tochę zjechany..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem (pisałam o tym w tym poście: http://yogurto-chan.blogspot.com/2012/10/wig.html ). Nowy wig zamówię gdy będę miała kasę, czyli najprawdopodobniej po świętach ;)

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię Zumi i Ruby :))
    Ogólnie darzę wielką miłością dale :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku uwielbiam takie laleczki :3 Miku jest taka słodka ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^