piątek, 28 grudnia 2012

Meet ♥ [2]


Kolejny meet, tym razem w Sopocie.
 Znowu spotkałam się ze Straciatellą : 3, Pastelą i Pinkuskiem.
Tym razem oprócz Nich była jeszcze Asia ojejciu i Disha..






...


Mao: <Same dziewczyny, same dziewczyny...
ja chcę już iść, wstydzę się T^T
Wszyscy mnie obmacują i w dodatku mówią jaki to ja niby jestem ''słodki'' ._.
.////////. >
...
 Ja: =.=
...
Mao... co Ty tu robisz? ._.
...
Nie smutaj mi tu, idziemy na molo! ^-^
...
Mao: Jeej, molo! *o*
=*U*=





  
Muszę przyznać, że zakochałam się w ''nowej'' Zumi ♥
Przepraszam pozostałe lalki, że nie poświęciłam Im takiej samej uwagi 
i czasu jak Jej :C








6 komentarzy:

  1. Nowa Zumi jest świetna, a Mao gwiazda meetu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego fajnego meeta :D Ja jeszcze na żadnym nie byłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jeszcze nie byłam. ;)
    Super zdjęcia, nowa Zumi naprawdę piękna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze powiedziany Mao gwiazda meetu , śliczny jest , muszę jeszcze zobaczyć twoją Miku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) super takie spotkania sa :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^