niedziela, 7 października 2012

Wig

Dzisiejszego posta dedykuję Chinatsu-chan i Amice ♥ 


 

 Miku: Hej!


Więc...

 Mam mały problem z moim wigiem...
Mój wig, tak jak wig Amiki od początku jest w złym stanie :< 


Z resztą, spójrzcie sami...

 T^T

Yogurcik próbował już kilku sposobów, ale stan mojego wiga wcale się nie poprawił :C 
Stwierdziłyśmy, że Amika ma racje 
i, że najlepszym sposobem będzie kupienie nowego wiga.
Proszę, polecicie Yogurcikowi sklep gdzie będzie mogła go kupić?
Zależy mi na tym, żeby nowy wig był taki sam jak ten 
lub jak najbardziej podobny, ponieważ  moim zdaniem jest idealny
Oczywiście po za jego obecnym stanem
... 


20 komentarzy:

  1. Najlepiej to na ebayu poszukaj :3
    ew z polskich stron to pullipfamily albo villemoart :)

    Jak cos to zamierzasz tego niebieskiego sprzedawac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^-^
      i nie, nie zamierzam go sprzedawać ;p

      Usuń
  2. Na ebayu - tam jest największy wybór. Znam jeszcze villemoart, lekke world, formydoll... Nic innego nie przychodzi mi do głowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ten co wysłałam ci link na skypie. jest świetny! ;3
    ~nie zalogowany leń chinatsu! ;33

    OdpowiedzUsuń
  4. A może ten;
    http://www.pullipfamily.pl/product.php?id_product=44

    OdpowiedzUsuń
  5. na ebay chyba największy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miku jest na prawdę boska ^^ Wygląda jak oryginał :3
    Zapraszam do mnie, blog z yaoistycznymi fanfikami. Tak na prawdę dopiero zaczyna, więc przydałoby sie wsparcie :3
    http://paradise-machine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja widziałam bardzo podobny na pullipfamily.pl za chyba 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  8. Cancan ;p najwięcej i jakoś gwarantowana :d

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.ebay.com/itm/BJD-Doll-Hair-Wig-8-9-Miku-Green-1-3-SD-DZ-DOD-LUTS-/260820148627?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item3cba17a193 ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza lalka ale zdjęcie mi się nie podobają a lalka wygląda sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się uczę, aparat wzięłam pierwszy raz do ręki gdy przyjechały lalki ;)

      Usuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^