niedziela, 23 września 2012

Paczka...

Ohayo!
Jestem Yogurto-chan, a to mój pierwszy blog. Chciałam go rozpocząć w dniu w którym moje skarby  do mnie przyjadą, ale najpierw przyjechało coś innego...
Mam nadzieję, że przyjemnie będzie się Wam czytało mój blog i oglądało zdjęcia. Dopiero uczę się fotografować, ale chyba nie jest tak źle? ;)
Zapraszam! ^-^

Przyszła paczuszka, a w niej? 








Buciki!



 Teraz czekają tylko na właścicielkę... :)

Buciki zamówiłam na http://www.pullipfamily.pl/, ale niestety nie przyjechały w tym kolorze co chciałam :c
Muszę skontaktować się ze sklepem zanim przyjedzie mój skarb, a w sumie dwa...

8 komentarzy:

  1. śliczne :) mój ulubiony kolorek :) a co do wisiorka to mogę zrobić na zamówienie :) mój mail paauliska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buciki. Ja jednak polecam Ci mimiwoo na ebay'u gdyż są tam tańsze ; DD.
    Powodzenia w szybkiej przesyłce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne trampki ! :))
    Zgadzam się z Chinatsu-Chan ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę napisz mi co myślisz ^-^